סדנא בנושא גיל המעבר

סדנא בנושא גיל המעבר – גיל המעבר מסמן סיום פרק בחיי אישה, ופתיחת פרק חדש.
עבור אישה אחת תקופה זו מהווה תקופת פריחה ועבור אישה אחרת, תקופה קשה, עם סימפטומים רבים.
המעבר הזה כרוך בשינויים: פיזיולוגיים ופסיכולוגיים. חלק מהשינויים יכולים כאמור לגרום לסימפטומים המקשים מאוד על התפקוד היום יומי.

סימפטומים של גיל המעבר:

  • גלי חום.
  • הזעה מוגברת.
  • עליית כולסטרול.
  • עליה במשקל.
    קשיי שינה.
  • חרדות ופחד.
  • עייפות וחולשה.
  • התפרצויות בכי ללא סיבה
  • ועוד .
    אכן לא כל הנשים חוות את כל הסימפטומים האלה, וגם עוצמת הסימפטומים משתנה. ישנם נשים שגיל המעבר עובר עליהן כמעט ללא סימפטומים.

בסדנת גיל המעבר נדבר על הנושאים:

כיצד אורח חיים בריא בצירוף צמחי מרפא שהותאמו אישית לאישה בגיל המעבר, יכולים למנוע או לפחות להפחית את עוצמת הסימפטומים.
בסדנא נתייחס לשינויים ההורמונליים:

  • מה בעצם משתנה במערכת ההורמונלית.
  • כיצד הגוף בעצמו מנסה לפצות על השינויים ולמה גורמים השינויים ההורמונליים האלה.
  • כיצד אנחנו יכולים לעזור לגוף להתאזן שוב למרות השינויים והחסרים החדשים שהגוף חווה.
  • שינויים נפשיים – מהם השינויים האלה? כיצד השינוי ההורמונלי משפיע על היבטים נפשיים.
  • כיצד אפשר להתגבר על השינויים הנפשיים האלה באמצעים טבעיים.
  • חשיבות פעילות גופנית בגיל המעבר

סדנת גיל המעבר תכלול:

3 מפגשים ,שעה וחצי כל מפגש,
מצגות לכל נושא,
הצגת פורמולות מדף מומלצות .
בתום כל מפגש יינתנו למשתתפות דפים נלווים.
תודה רבה מראש ומקווה להיפגש עמכם בקרוב,
שמחה עובדיה
ייעוץ לטיפול טבעי ומנחת קבוצות
055-7054669